Maszyny do Szycia
Reklamacja
Gwarancja
- Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadą gwarancję. W przypadku wystąpienia problemów tecznicznych w urządzeniach zakupionych u nas prosimy o kontakt z działem technicznym tel.42-646 70 65. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności .Warunki gwarancji zakupiopnego produktu określone są w karcie gwarancyjnej.
UWAGA !
- Prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego.
Reklamacje
- Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 42-646-70-65
- Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
- Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
- W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
- Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, produkt zostanie naprawiony, a w przypadku utrudnień związanych z naprawą, produkt zostanie wymieniony na nowy. W innych przypadkach przewidujemy zwrot pieniędzy.
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
- W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail:firma@overlock.com.pl lub telefonicznie:42-646 70 65 . Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zwrot produktów
- Klient może zrezygnować z towaru kupionego w naszym sklepie, dokonując jego zwrotu, bez podania przyczyny, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od daty złożenia zamówienia. Do zachowania terminu wystarczy odesłać zakupiony przedmiot umowy przed jego upływem.
- Zwrot towaru jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, nie był używany, kopiowany ani nie został w żaden sposób zniszczony.
- Zwracany towar należy odesłać. Na dokonany zwrot zostanie wystawiona faktura korygująca... Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru, dokonanej płatności wraz z kosztem transportu. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania zwrotu. Zwrot płatności nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności jaki użył Klient lub za jego pozwoleniem zostanie on zmieniony na inną dogodna formę.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umów gdzie przedmiot zamówienia jest całkowicie wykonany na indywidualne zlecenie Klienta lub przedmiot umowy jest sprowadzony zgodnie z indywidualnym zamówieniem Klienta.
- Do zachowania terminu odstąpienia wystarcza wysłanie pisemnego oświadczenia o odstąpieniu w formie papierowej lub za pomocą poczty elektronicznej. Sprzedawca niezwłocznie po otrzymaniu oświadczenia wyśle do Nabywcy potwierdzenie jego otrzymania.
UWAGA !
Maszyny i urządzenia używane podlegają sprzedaży tylko w siedzibie firmy.
Brak możliwości zakupu w sklepie internetowym.